القائمة الرئيسية

الصفحات

مشاكل وحلول الفايرفوكس . وحل مشكله الريستارت للفايرفوكس

 

انا النهارده هقولكم علي مشكله كانت تعباني اوي في الجهاز بتاعي .. كان كل شويه الفاير فوكس يعمل ريستارت وعملت كل شئ ممكن تتخيلو .. وعملت نسخه جديده وبراامج جديده ونفس المشكله الصراحه بقيت مش فاهم ايه المشكله و اكيد حصلت مع ناس كتير ومحدش عارف ايه السبب ناس تقولك حدث البرنامج وناس تقولك الجهاز عليه فيروسات . انا بس جبت الحل ليكم دلوقتي هقولكم علي الطريقه السهله .. اول شئ تتاكد ان الجهاز شغال تمام .. وتشوف الراما هي السبب في كل الحوار ده . هتلاقي الراما فيها مشكله انا غيرتها والجهاز الحمد لله اشتغل تمام . وانا مش عايز اطول عليكم في الحديث وهي السبب فيها الراما لان الراما هي ا لي بتساعد البرامج علي التشغيل وكل شئ . وياريت لو الموضوع عجبكم لا تبخلو عليا بالتعليق 





تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. شكرا انا عملتها وتم الحل

    ردحذف
  2. مشكوووووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  3. شرح رائع بجد

    ردحذف

إرسال تعليق